Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
    1.Отвори и затвори капака и отново отвори и опитай.

    2. Разкачаш акумулатора за 15 - на минути.

    3. Имаше такъв решен проблем писано, но не помня къде в 159 раздела е.

    Успех.
    1вото го пробвах няколко пъти без резултат. За 2рото не ми се иска да е сега, защото засичам някакви неща на борда и с това май ще изтрия всичко. Третото, не успях да намеря нищо с тая търсачка. Явно ше трябва да се разкача акумулатора..освен да си запиша някъде данните и да занулявам...
    Last edited by ivo_red; d.m.y г., 22:36.
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

    Comment


    • Бушон за ченджъра няма ли? Въпреки че, лично аз като видях къде е бушона на Blue&Meто и по-лесно махнах -овата клема

      Comment


      • Можеш да пробваш с ресетване на плеъра. Напрактика той командва чейнджъра и може и той да се е бъгнал. Става със задържане на бутона за включване на плеъра около 10сек. Ако това не помогне, в багажника в ляво/дясно при комбито, където са сервизните отвори, има бушони. Единия беше за Босето и чейнджъра.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • Привет колеги,ето че е наложително Афонсо(1.9 120кс чипната до 170к.с) да влиза в бокса за смяна на съедител(потече долната помпа)отделно преди това на 4и5 при рязко подаване на газ ,колата вдигаше обороти и след това тръгваше.Искам да попитам има ли нещо специфично при смяна ,тъй като съм от Варна но колата е в Разград и се чудя дали да я кача на платформа и да я закарам при Иво в аутотех,или да се доверя на един сервиз тук.Като цена как върви труда,тук ми обявиха 300лв труд ,иначе имам 40процента отстъпка в Тех-ко и се чудя каква марка съединител да гледам.Също така как са нещата с демфера как може да разбера дали е да търся комплект с него или само след отваряне
          Alfa 159 JTD

          Comment


          • https://www.ebay.co.uk/itm/KIT-FRIZI...cAAOSw4A5Y0B9h

            Твоите симптоми ми приличат на прецакана скоростна кутия, но аз не съм специалист и според мен трябва да отидеш във форумен сервиз, за диагностика дали скоростната кутия е за ремонт, трябва смяна на съединител(+демпферен маховик) или и на двете едновременно.

            Поне от това което чета за 3 и 4 та скорост на такова прилича.Продаватбсе ремонтни комплекти, но не купувай преди да имаш сигурна диагноза.Във форума има 2-3 теми с подробност и линкове за ремонтни комплекти.

            Успех.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

            Comment


            • Че какъв е проблема да я закараш на ход до Варна ?
              Ако си отделя нормално не е проблем, само няма да даваш рязко газ за да не боксува. Само си вземи спирачна течност в случай че спре да отделя и останеш без скорости. Аз много пъти съм прибирал разни автомобили без скорости, като сменям предавки без да натискам съединителя. Малко усет ти трябва с оборотите и си готов, без напъвания на лоста обаче. Като се изравнят оборотите и сами влизат.
              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 12:55.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • Проблема е в това ,че педала потъва.Натискам педала и със всяко натискане пада по долу,след 2 3 натискания е долу.Смених ме сутринта горна помпа ,но отново го прави.Затова няма как да я докарам на ход до Варна
                Alfa 159 JTD

                Comment


                • Като марка бих препоръчал Luk или Sachs комплект съединител и маховик.

                  Мен едно ми е интересно. Как извадихте 170 коня от 8 клапановия мотор? Смисъл, то не е толкова невъзможно ама не е ли малко опасен тоя мап? Да не отиде и новия съединител в кофата след 20000км?
                  '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                  Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                  Comment


                  • Здравейте колеги, искам да ви попитам дали ви се е случвало на таблото да ви изпише "VDC unavailable consult handbook"? Ако някой знае какво е и защо го изписва нека сподели опит. Само да кажа, че светна и една жълта лампичка представляваща стрелка правеща кръг с триъгълник с удивителна вътре в него. Когато я запалих днес сутринта се случи това и след, като покарах малко, спрях до еконт и пак тръгнах и изгасна, но не знам дали сега, като си тръгна от работа ще светне пак...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Doctora88 Покажи съобщение
                      Здравейте колеги, искам да ви попитам дали ви се е случвало на таблото да ви изпише "VDC unavailable consult handbook"? Ако някой знае какво е и защо го изписва нека сподели опит. Само да кажа, че светна и една жълта лампичка представляваща стрелка правеща кръг с триъгълник с удивителна вътре в него. Когато я запалих днес сутринта се случи това и след, като покарах малко, спрях до еконт и пак тръгнах и изгасна, но не знам дали сега, като си тръгна от работа ще светне пак...
                      При мен се случваше това, както и също "hill holder unavailable"

                      Направих диагностика и установих, че статуса на педала на съединителя не винаги се променя адекватно.
                      Размърдах хубаво педала с ръка около горното му положение и статусът започна да се променя, както трябва. С това и въпросните грешки спряха да излизат.
                      Ако не се оправи само с размърдване, следва да се прегледа и евентуално почисти машинката на педала.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        При мен се случваше това, както и също "hill holder unavailable"

                        Направих диагностика и установих, че статуса на педала на съединителя не винаги се променя адекватно.
                        Размърдах хубаво педала с ръка около горното му положение и статусът започна да се променя, както трябва. С това и въпросните грешки спряха да излизат.
                        Ако не се оправи само с размърдване, следва да се прегледа и евентуално почисти машинката на педала.
                        Благодаря ти колега! Ако се покаже сега, като запаля ще пробвам да размърдам педала, но щом изчезна след като покарах малко може би ще да е било от педала...

                        Comment


                        • Сметката за едно бързо обслужване:
                          Съединител комплект Валео- 430лв + коване на феродо(върху старият диск) 100лв = 530 - 60лв за диска от комплекта = 470лв
                          Предни дискове 330мм + накладки Рикамби - 300лв (накладките са Феродо)
                          Горни носачи Лемфьордер - 340лв ляв+десен
                          Масло ск. кутия Titan Fusch Sintofluid 75w80 3л + спирачна течнос ATE DOT4 ???л - 80лв
                          Тотал щета на портфейла - 1190лв (това е без куриерските услуги)
                          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от alfa racer GTA
                            П.П.
                            Сега видях, че е за две течности - масло за скоростна кутия + спирачна течност.В такъв случай може и да е нормална цената.
                            Да, за двете е - 3л масло ск. кутия и незнайно колко спирачна течност, толкова колкото да е достатъчно
                            И до колкото четох, DOT5 и състезателна съвсем не се препоръчват за стокова спирачна система на 159, без значение с какви апарати си.

                            И като добавка, стопер на шофьорската врата Рикамби - 80лв с куриера.
                            Last edited by Neokill; d.m.y г., 09:26.
                            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от alfa racer GTA
                              Под "Стопер" имаш предвид ограничителя който ограничава вратата за се отваря прекалено или предпазител като отваряш вратата да не се удря и олющва боята?
                              Стопер/ограничител - DOOR STOPPING TIE ROD - тая простотия, дето като и се износи втулката започва да трака и пука като отваряш вратата.
                              '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                              Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                              Comment


                              • Здравейте колеги, имам едно питане!? Трябва да сменям маслото на колата, но за първи път ми пише на дисплея, че трябва да го сменя. Явно е направено на 30 000 да го изписва. Въпросът ми е дали мога сам да си го направя на 10 000 или трябва да ида в сервиз?

                                Comment

                                Working...
                                X